Počet zobrazení stránky

úterý 23. února 2010

Tak už došlo i na mě :o)


Ani nevím, jak začít.... Několik blogů navštěvuju a vždycky jsem měla pocit, že je to něco složitého, něco nad mé síly... No možná je, ale účet jsem si založit zvládla, tak uvidíme. Je to divná doba.... Kde jsou ty časy, kdy jsme doma neměli ani pevnou telefonní linku :o) Ne, že by mi to nějak chybělo, jen mi přijde čím dál tím těžší udržet krok s technickým vývojem. Ale to bude asi tím, že už jsem 3 roky na mateřské a další 2 roky mě ještě čekají. Uvidíme, ale pokusím se :o)

No a abych se mohla poplácat po rameni, jakože pašák, vložím ještě dnešní fotku mých ratolestí a celá pyšná si půjdu lehnout :o)

2 komentáře:

  1. Ahoj Broky, bude z Tebe super "blogerka" (když teď nemůže být rockerka, viď), těším se...a Martínkovi posílám hubana, ať je brzo líp!
    Handah

    OdpovědětVymazat
  2. Čau Broky, na mě už taky došlo. Může za to Handah. Vždycky jsem jí chtěla napsat komentář, ale pořád to po mě chtělo, abych se přihlásila. Tak jsem si rovnou založila Blog -:)))

    OdpovědětVymazat