Počet zobrazení stránky

úterý 23. března 2010

Dětská puberta

Dětská puberta prý propuká u dětí kolem 3. roku. Tak ano, myslím, že i na Kubíka došlo. Teda, to jsou někdy hlášky, že ač bych se smát něměla (vzhledem k tomu, že se snažím vychovat z něj milého, slušného chlapečka), tak to prostě nejde a já se směju a směju. Tuhle mi říká, že chce kakat a čůrat. Donesu nočník, jelikož být na záchodě sám je věc nemyslitelná - takže buď tam sedíme všichni, vč. kocoura nebo rezignuju a donesu ten nočník.... Sedne si, vyčůrá se, vstane a prohlásí: Kecam, nechci kakat.... Nebo ho jen poprosím, zda by mi nepodal Martínkovo botičky.... A opověď? Podej si to sama, já čumim na pohádky.... Otevře Kindr vejce... A vypadne z něj: Jéžiš, to je nějaká blbost.... To vše říká tou svou "poločeštinou", takže to zní opravdu směšně :o) Co nadělám. Jen opakuje to, co vypadává ze mě. Někdy si říkám, že by mohlo být ještě hůř, zpytuju svědomí a vnitřně si slibuju, že už konečně začnu mluvit slušně :o)))

2 komentáře:

  1. Taky se střídavě směju, stydím a zpytuju svědomí, škoda, že člověk ty hlášky tak zapomíná. (Jednou bych mu to mohla připomenout)
    H.

    OdpovědětVymazat
  2. ha, ha jako kdyby jsi psla o naší Káje a o mě.

    OdpovědětVymazat