Počet zobrazení stránky

pátek 5. března 2010

"Turbožízeň", "Turborád".....

Můj bratranec má syna Péťu. Péťovi je 6 let a právě prochází "turboobdobím". Všechno, čeho je hodně, je TURBO :o) No a Kubík, ač o turbu nemá ani tucha, prochází tímhle obdobím taky.
Co to znamená? V tom lepším případě mi říká, jak mě má "rád - ale TURBO!!!!", v horším případě má "TURBOŽÍZEŇ" - to znamená, že se před spaním musí nutně napít a dřív než jdu spát já (cca kolem 23. hodiny) a dám ho vyčůrat, tak zjistím, že postel je "TURBOMOKRÁ" :o((( No co, turbo je holt turbo a nezbývá, než čekat, až se to přežene :o))))
A jaký období má Martínek???? Mrtínek má období pádů... Už se umí postavit na nohy a rád by někam šel, jenže to je zatím nad jeho síly. Takže se každou chvíli ozve dutá rána a řev... Tohle období je fakt nic moc, zlatý TURBO :o)

1 komentář:

  1. Odkud to Péťa má? To za našich mladejch let nepamatuju...No každopádně se mi to líbí mnohem víc než Honzíkovo "maminko, já dám Ti na prdel!"
    H.

    OdpovědětVymazat